الخميس، ١٧ سبتمبر ٢٠٠٩

لهذا رفضوني ؟؟؟


ايوه هوا اللي في دماغك انا اترفضت ايون اترفضت فيها حاجه

اللي خلاني اكتب في الموضوع ده ان اخي وحبيبي صاحب مدونه

(فكك مني ) لقيته كاتب بوست عن انه لما راح يخطب قالوا له

اصلهم عاوزين دكتور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عارف حسيت ساعتها كده ان الناس دي معلشي تافه شويه

واسترجعت ما حصل معي وكيف ان الواحد كان هايدبس تتدبيسه

محترمه لكن الحمد لله ......اللي حصل رايح ازور واحد حبيبي

كان معتقل معي يعني عنده 50سنه كده ولا حاجه ........؟؟؟؟؟

وبدردش معاه عادي لقيت الموضوع قلب جد وقالي تيجي يوم كذا

وانا عندي ليك عروسه زيك كده ...بيني وبينكم انا قلت زي طيب الحمد لله

يعني لابسه نظاره وحالتها كرب يعني الواحد هايعرف يلاقي فيها عيب (تلكيكه)

علشان انا اصلا مش معاي غير 243جنيه هاسافر بيهم اسكندريه .....

رحت طبعا وانا متأنتك( رايح ارفض بقي) ولكن اول ما رحت لقيت الجو مايطمنش ؟؟؟؟؟؟

حاسيت انه في حاجه وفعلا دا اللي حصل رحت بدل ما الاقي البنت لقيت ابوها....

قلت ينهار ابيض ....لقيت الرجل بيقولي الاستاذ فلان هايقلك ....

قلت بس لا يقلي ولا اقلك سلامو عليكوا براحه كده ولا حسست الراجل بحاجه ...

بس انا متأكد ان البنت لو كانت شافتني كانت هاتوافق .....

بس المشكله ان انا اللي كنت هارفض ......

ارجوك ماتزعلش ياكل من رفض ...

ماتزعلش ياهيثم(صاحب مدونه فكك مني)।

متزعلش لان الدكتور برضه بيترفض ....

مش كده ولا ايه .....

ونسألكم الدعاء في الايام المفترجه دي ....

هناك ١٧ تعليقًا:

انا مش معاهم يقول...

علي فكره قبل ما اي حد يعلق انا عارف اني غلطان
لاني تسرعت ووافقت.....
بس والله الراجل قالي مش هاتلاقي زيهم في العالم وكمان هما مش هايلاقو زيك بس في الاخر هيا اراده الله ....
ولسه يامه هانترفض .....

مشروع دكتور يقول...

1.بالنسبه للنظر والنظاره من السهل الان باللزكس والرؤيه ستكون افضل .
2.العجيب ليس الرفض
انما سيادتك تروح ومتوقع تقابل البنت ومن اول مره ليه؟ مش عجيبه برضه
3. مش من الجديد ان الدكاتره تترفض تقريبا دلوقت لا احد يتم رفضه سواهم

فليعد للدين مجده يقول...

لم تقل لنا سبب انسحابك المفاجئ؟
علي العموم هي اقدار وربنا يقدر لك الخير وعليك بالدعاء (ربنا هب لنا من ازواجنا وذرياتنا قرة اعين واجعلنا للمتقين اماما)

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم ....
أخي سيف ...
قدر الله وماشاء فعل ...
والله يرزقك الزوجه الصالحه التي تعينك على أمور دينك....
....
في أمان الله

انا مش معاهم يقول...

take care
1.انا موفقك في دي.
2.ايوه ايه اللي فيها هوا ايه المفروض يحصل يعني هوا انا رايح اقابل المحافظ يعني...
3.عند حق في دي كمان.

انا مش معاهم يقول...

د.ايهاب ابراهيم
سبب انسحابي من ايه .
مذكرات الاعتقال علي اليوتيوب
اما سبب انسحابي من الجوازه دي
مكنتش مستريح خالص وكمان مصلتش استخاره واخيرا ودا الاهم اني ماكنش معايا فلوس .؟؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

نهاااار
والله ياشيخه انتم مدونوا الامارات
تعليقاتكم جميله ربنا معاكم .......
والف مبروك علي المترو الجديد ...

تلميذة سلمان الفارسى يقول...

اسم البوست ده لما اتكتب فى البوست اللى فات ماخدتش بالى انه اسم بوست جديد والدنيا لخبطت عندى كنت بحسبه متعلق بالبوست اللى فات.
حصل خير..
واكيد اللى حصل برده هو الخير
وفقكم الله .

انا مش معاهم يقول...

تلميذه سلمان الفراسي
اختي البشمهندسه
حصل خير
بس ادعي لاخوكي (انا)
انه يتعلم

Unknown يقول...

أمـــــر
المؤمن كـله
خير بــأذن الله.
بس فعلاً لازم درس لك
مش بس فى موضوع الزواج
ولكن فى كآفة الامور الحياتية

Unknown يقول...

يخيل الىّ فى بعض
الاحيان ان المثل
الشعبى القائــــل
(الصيت ولا الغنى)قد
عُمل مخصوصاً لنا نحن الاطباء
فلا يعلم حقيقة ما(نقاسى)
الا الله والاطباء الاخريين ونحن:(

انا مش معاهم يقول...

نورا
يا دكتوره انا باتعلم من زمان والله
من اول ما تهت في الشوارع وانا عندي 3 سنوات
لحد ما حصل اللي حصل مرورا بتجربتي مع الشغل تاجر شنطه وكمان في فرقه افراح اسلاميه بس اكيد مش منشد ....
انا بحاول اتعلم وربنا يسترها معانا؟؟؟؟؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

نورا
برضه حلوه( نقاسي) دي ؟؟؟؟

Unknown يقول...

ايــــوة نقاسى
انت عندك شك بهذا؟
سيبك من (الكبار)
وما كبير الا الله سبحانه
وتعالى لكن بعد كل الدراسة هذه
كم أجرك؟ثم اين ستعمل؟ وماذا ستسمع
فى كل يوم:الشكوى والشكوى فقط !!!
وبعدين مطلوب منك الظهور بمظهر لائق
ويعاملك الناس أنك مليونير !!ومنطقهم هو :الله!مش دكتورررر؟
وووووكفاية كده احسن تتعقد :(

انا مش معاهم يقول...

نوراااا
انا عارف ان عندك حق بس
انا متفائل يمكن علشان هاكون دكتور
شاطر او علشان بعمل عمليات الان وان طالب في سنه رابعه زي الزايده وغيرها .....
انا بحب التفاؤل جدا وحاسس اني وانا في الامتياز وفي بدايه حياتي هاكل تراب بس بعد كده حاسس ان الوضح هايتحسن.......

Unknown يقول...

باذن الله يتحسن
أحسن بالله الظن
وهو لن يخيب رجائك.

محمد خيري يقول...

اترفضت يا سيف

إهئ إهئ

ياريتها جت على الرفض .. وماله متترفض
. . .
. . . . . . . .
. . . .
. . .
. . . . .
.....

!!

(:



طيـــــــــــــــــــــــب

ربنا يرزقك بالزوجة الصالحة اللي ترضى بيك .. وبراسك وتحديدا اللي فوق راسك