السبت، ١٩ سبتمبر ٢٠٠٩

كل عام وانتم بخير


انا عاوز اعتذر اولا الي الله عن التقصير في حقه ويارب تسامحني ........

ثانيا ...الي نفسي واقول لها اعذريني لاني اذهب بكي الي حيث لا تريدي

وافعل مالا ترضيه فاعذريني .......

ثالثا .....الي اهلي وابي وامي واخواني صلاح الدين والمعتصم بالله ومحمد وابراهيم

اقول لهم اني مافعلت شيئا سيئا
في حقكم الا وانا نادم عليها فارجوا مسامحتي ...

رابعا ....الي زوار المدونه الكرام سعدت كثيرا بتعليقاتكم وتفاعلكم علي المدونه

في هذه الاجازه القصيره وان شاء الله سأستمر في الكتابه بشكل منتظم علي المدونه

خلا ايام الدراسه (الغاليه)......واعذروني ان كنت زعلت حد او قصرت في حق احد ...

وكل عام وانتم بخير

هناك ١٢ تعليقًا:

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
كل سنة وانت بخير
والى الله اقرب
بأذن الله .
دوام الاستغفار
يغسل الذنوب كلها
مع النية الصادقة فى
عدم الرجوع اليها باذن الله.
ربنا يوفقك فى حياتك وفى عبادتك
وفى دراستك ايضاً والاخيرة مطلوب منك
التركيز عليها جداً فيما بقى من سنوات

Unknown يقول...

لىّ طلب أخر
أرجو ان تقبله
لمصلحتك ايضاً ولو
بدا لك غير ذلك:
شيل الصورة الجديدة
اللى على شمال المدونة
أعداء الحق كثيرون لا
يخافون ولا يتقون
الله فى شىء.
عفواً لست مسئول
عن نفسك بعد فألتزامك
نحو ابويك يفرضان عليك أكمال
دراستك اولاً ثم افعل ما تشاء بعد ذلك .عفواً لتخلى ولك ان تمحو التعليق بعد أن تقرأه ولكنى
اكلمك بقلب ولسان الام
لسنة 2009 ولست
الخنساء او
اسماء بنت
ابى بكر.
عفواً مرة اخرى
لتدخلى ولكنى أخاف
على شبابنا الملتزم من بطش الجبارين.

مشروع دكتور يقول...

مع انى مش مصدقه العيد بكره ولا بعده حتى
وانى رمضان خالص ماشى وهياخد برضه نفس الخير ويمشى
بس سنه الحياه
وعيدكم سعيد باذن الله مش عيدكم مبارك.

انا مش معاهم يقول...

نورا
اميين
اشكرك علي نصائحك الجميله وربنا
يكرمك ويسعدك ويكون مزاجك (عنب)......

انا مش معاهم يقول...

نورا
بصي انا مقدر نصيحتك بس عاوز اقولك
ان اخوكي الدكتور الصغير (انا)بايعها
وظابط امن الدوله كان بيقولي ايه اخبار المدوته وظروفها .....
كان ممكن لما يسألني اقوله خلاص حرمت
لكني قولتله من الاخر كده انا مش هاسيب الاخوان قالي حتي لما تكبر قولتله ان شاء الله انا مؤمن بفكره وهي الحمد لله فكره سلميه نبيله ....
وبعد كده تقوليلي الصوره؟؟؟ الصوره دي كان نفسي تكون بسلاح رشاش مش ببندقيه صيد ....
دا انا مكسوف والله وان حاططها ...
بس في الاخر ان مقدر مشاعرك
( ياماما 2009) ههههه....

انا مش معاهم يقول...

take care
وسنه سعيده ومباركه .
وان شاء الله نكون السنه الجايه
في القدس الشريف يارب العالمين.....

مشروع دكتور يقول...

ياااه افضل دعوه اتقالت العام القادم القدس الشريف
يارب
يارب
يارب

ماتخافوش يقول...

take care
يارب
بس نكون عايشين ؟؟؟؟

أحمد سعيد بسيوني يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

تقبل الله طاعاتكم

وكل عام وانت بخير

جعله الله عيد حب وسعادة وهناء

دمتم بود

مشروع دكتور يقول...

متخافوش

يااااااه لدرجه شايف حضرتك ان الطريق طويل جدا.
على العموم باذن الله نكون عايشين يارب

أبــــو ضـــيــاء يقول...

كل عام وانت بخير
وربنا يعيد عليك الايام بالصحة واليمن والبركات

بصراحة انا مع نورا , لأن مش معنى انك اخواني تبقى ماسك سلاح في بلدك !!!

انا مش معاهم يقول...

ابو ضياء
ماسك سلاح مين ياعم انا ماسك بندقيه رش ....
وشكرا للنصيحه