السبت، ٢٦ سبتمبر ٢٠٠٩

زواج احد افراد التنظيم (تنظيم البلالين)

ربنا يفرحك يا دكتور اسلام
بقوله خد المصحف يامعلم من اخوك
المهندس ايمن كمال(من اسره اوبريت امه المليار) جاء ليحي الحفل
اعضاء التنظيم (محمد عبده -احمد عادل -سيف الاسلام -ا।صلاح العتومي(مش تبع التنظيم)-ابراهيم )
عبد الرحمن ابن خالتي كام معانا في الفرح
مع الاستاذ صلاح العومي صاحب فريق الصفا (كان معانا في المعتقل)

هناك ٣١ تعليقًا:

مشروع دكتور يقول...

مبروك وعقبالك يادكتور
ومبروك للاخ وللتنظيم كله

حمدى جعوان يقول...

الف مبررروك وعقبالك ..ان شاء الله

وعقبالى انا كمان (:

محمد خيري يقول...

اتوجعت للمرة التالتة في يومين بسبب اني محضرتش الفرح بتاع اسلام

والله واحشني جدا وانتو كلكم واحشني وبصراحه زعلان جدا لان في ناس مكنتش هشوفهم الا في الفرح

وعلى العموم كله يهون بفرحتنا باسلام .. بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينهما في خير

هستني منك نمرة اسلام علشان اكلمه اباركله

سلام يا ابو السيوف

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم...
مبارك زواج صاحبك ....
الله يجمع بينهم خير ....
وعقبالك يا دكتور سيف ....

غير معرف يقول...

ألف مبروك وعقبالك والحمد لله ان العرس قد تم على خير والحقيقة الصور معبرة جدا وعقبال باقى افراد التنظيم ان شاءالله
sara amin

عمرو سلامة يقول...

عقبال باقى اعضاء التنظيم وانت على راسهم يا دكتور سيف :)
ننتظرك بفارغ الصبر ..
باقولك مش تقول حتى ان الصورتين بتوعى ولا حاجه قول اى حاجه حتى .. هههه
عشان بس ننول الشرف

غير معرف يقول...

الف مبروك وعقبال حضرتك يا دكتور ولاء ماهر

أبــــو ضـــيــاء يقول...

عقبالنا يا رب

أبــــو ضـــيــاء يقول...

عقبالي انا وانت وكل شباب المسلمين العزاب
:)

انا مش معاهم يقول...

تك كير
ربنا يخليكي يادكتوره؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

حمدي جعوان
ياعم عقبالك ...

انا مش معاهم يقول...

محمد خيري
الفرح كان ناقصك والله ياباشا بس تتعوض ان شاء الله يوم فرحك ؟؟؟؟
وهابعتلك الرقم ...

انا مش معاهم يقول...

نهار
امين يارب العالمين ؟؟؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

sara amin
ربنا يباركلك يادكتوره ساره
كان نفسي انزل صور كتير بس الواحد ماكنش فاضي يصور ولذلك لوجود العديد من حبايبي وكمان عبد الرحمن كنت سارح بيه طول الفرح وما ادراكي ماعبدرحمن علاء راسه والف سيف يمسك الميكرفون ويغني .....
بس مش فاهم ايه عدت علي خير دي ....

انا مش معاهم يقول...

عمرو سلامه
حلوه ننتظرك بفارغ الصبر
دي ايوه كده ياعمرو حسسني اني مطلوب مش باترفض علي طول ؟؟؟؟؟
وحكايه الصور ياعم انت محبكها كده ليه نسيت ياعم .......
بص لو مش عاجبك روح اشتكيني في امن الدوله ......هههههههه

انا مش معاهم يقول...

ولاء ماهر
امين يارب العالمين ؟؟؟؟؟؟

بس هوا مين حضرتك ؟؟؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

ابو ضياء
ياعم اصبر ؟؟؟؟؟
كلنا في الهوا سوا ....
بس ان شاء الله ربنا يكرمك وتكون في احسن حال ....

دكـــــتور جدا يقول...

الف مبروك
عقبالك يا دكتور
وعقبال بقية التنظيم !!

غير معرف يقول...

الف مبروك عقبال باقى افراد التنظيم وعقبالك يادكتور

انا مش معاهم يقول...

دكضور جدا
وعقبالك كمان اخي ؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

وعقبالك يا اخي اذا كنت لسه ماتجوزتش ولو اتجوزت تتجوز تاني
بس ياريت اعرف مين حضرتك ؟؟؟؟؟؟

أخـــ مسلمة ـــت يقول...

ألف مبرووووووووووووووووووك
:)

سُـمـيّـة يقول...

السلام عليكم ورحمة الل وبركاته
بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينهما فى خير
ويارب عقبال باقى أفراد تنظيم البلالين
سلااااااامى ختاااااامى

بنوتة يقول...

مبرووووووووووك
وعقبال باقى اللى فى الصور

مقاوم يقول...

هي الشرقية كده طول عمرها ولادة ...
تنظيم الشامبو ..
وتنظيم البلالين ..
وتنظيم ...
بس للأسف مفيش تنظيم المرور ،
ولا تنظيم ...
بوووم م م م !!!!!!
اي ده يا دكتور ؟!
أنا قلت أنا تبعكم ، يقوم تفرقع البالونة في وشي كده ...
الله يسامحك ...

بس لا مؤاخذة الصور دي بتاعت عمرو سلامة ، وأنا شاهد
بس عادي قوله: بوووم ، وهو يسكت ..

دمت بخير ، منتظر تواصلك
أخوك عمرو
regalsadakooo@yahoo.com

انا مش معاهم يقول...

اخت مسلمه
الله يباركلك ؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

فتاه من عالم اخر
اميين ؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

بنوته
امين يارب؟؟؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

عمرو سعد
بص ياعلي الط.......... الطماطم
انا اللي قال لعمرو سلامه يصور
كان ملهي في الفرح بس الحمد لله ان الصور وصلت
عقبالك ؟؟؟؟

Unknown يقول...

مبروك للدكتور إسلام
والعقبى لكم بأذن الله

انا مش معاهم يقول...

نورا
كل سنه وانتي طيبه الاول بس ايه الغيبه الطويله دي ...
امين ؟؟؟