الأربعاء، ٢ يونيو ٢٠١٠

23 سنه الدنيا منوره.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طبعا حضاراتكم ملاحظين من حوالي 23سنه ويومين والدنيا منوره ......انا ها قلكم علي السر .........ببساطه علشان العبد لله موجود في الدنيا من حوالي 23سنه ويومين ..........مش عارف والله الايام دي مرت .اخوكم اتولد يوم 22من رمضان يوم الجمعه ودي الجمعه التي لم يعرف ابي صلي فيها كم ركعه ............نظرا لاني كنت بتولد وهوا بيصلي .......... دي بعض صور تطور اخوكم ........ من الحضانه الي الابتدائي واعدادي و ثانوي وجامعه ........
حضانه .......




ثانوي
صوره مع زمايلي في الثانويه..........كلهم دخلواطب الحمد لله ..........شكلنا هانقفل علي بعض.......هههههه
اولي طب
ثالثه طب
خامسه طب


ارجوا الدعاء لي ان يوفقني الله في حياتي وان يرزقني الشهاده في سبيله

هناك ١٦ تعليقًا:

أنا - الريس يقول...

كل سنة وانت طيب يا
يا يا يا
يا دكتر
وعبال ماتم مليون سنة في طاعة ومغفرة من الله .. وحب من جميع الناس ليك .. واكثر صورة عجبتي سنة 1 سجن لأنك مبتسم ..
فقد عهدتك الحياة مبستما
وستظل مبتسم دوما ..
تحياتي

حمدى جعوان يقول...

كل سنه وانت طيب يا دكتور سيف وربنا يوفقك ويكرمك ان شاء الله

سليم يقول...

كل سنة و انت بخير
اسال الله أن يوفقك و يحقق كل ما تتمناه
مدونتك كذلك جميلة ;)

esraa muhammed يقول...

23 سنه راحو فيما يرضى الله باذن الله
و23 سنه جايين فيما يرضى الله باذن الله,وجراح باذن الله
و23 سنه بعدهم عشان تعلم من هم اصغر منك ما يرضى الله باذن الله ومازالت جراحا باذن الله
و23 سنه بعد اللى بعدهم بقى قياده فيما يرضى الله باذن الله وتكون تركت الطب بقى عشان غيرك يعرف يشتغل
الشيك مفتوح اتريد 23 عاما غيرهم!!!!!
كل
عام
وانت الى ربك اقرب يادكتور

سُـمـيّـة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل سنة وحضرتك طيب ولربنا قريب ويارب يحقق ليك أمنيتك ويارب السنين اللى جاية تكون أفضل من اللى فاتت كتير
فى رعاية الله

جمعاوى يقول...

ههه

ده إنت رايق يا سيف

:)

انا مش معاهم يقول...

سيدي الريس

مبتسما ......دائما ان شاء الله

انا مش معاهم يقول...

حمدي جعوان

ربنا يسترها معاك ياحبي

انا مش معاهم يقول...

سليم

ربنا يخليك ياباشا

انا مش معاهم يقول...

ثائره

جراح ايه اللي عرفك بالسر ده

انتي شوفتي خطه حياتي ولا ايه


.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا مش معاهم يقول...

فتاه من عالم اخر

يارب

انا مش معاهم يقول...

جمعاوي باشا

انت بتتكلم في ايه علشان اسطول الحريه

يعني دا انا اكتر واحد مبسوط من اللي حصل

وحياتك اسرائيل دي ياتتنفخ من تركيا

وبكره تقول سيف قال.......

شوشو يقول...

مدونه رااائعه

وبإذن الله اكون من المتابعين
المستمرين

ربنا يجعل عمرك يفنى فى طاعه الله

انا مش معاهم يقول...

شوشو

تنورينا والله ياشوشو

Unknown يقول...

انتى دايما كدا يا دكتر سيف واثق من نفسك وانا بعتبر دا ثقة من نفسك ممكن حد تانى يعتبرة غرور بس المهم فى كل دا
انى اقولك كل سنة وانت طيب

وربنا يحققلك كل امانيك
انت شاب كويس ونادر لما نلاقى زيك فعلا واحسبك على خير يا دكتور سيف

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بارك الله لك في عمرك ونفع بك..
وأسأل الله بمنه وكرمه وواسع قدرته أن يرزقك الشهادة بسبيله إنه على ذلك قدير اللهم آمين ...